Afscheid van onze wedstrijdleider

Op 14 januari 2016 hadden we een bestuursoverleg gepland. En onverwacht bleek tot onze vreugde John onze wedstrijdleider ook aanwezig te zijn. Gedurende zijn gedwongen absentie door zijn ziekte had hij altijd alle informatie toegezonden gekregen.
Er volgde een soms gepassioneerde vergadering over de voortgang van de vereniging. John loodste ons geestdriftig naar de nieuwe orde. Want er gaan veel veranderingen ontstaan in de bezetting van het bestuur.
Na afloop gaf John te kennen dat hij moet stoppen met zijn rol in het bestuur. Hij zou nog een bericht maken waarin dat wordt toegelicht.

En dat volgt hier:

John heel veel dank voor al die jaren dat je zoveel deed voor ons vissers. Het is niet te doen voor ons om echt te begrijpen wat dit voor je betekent. Maar reken er op dat we aan je denken.