Wedstrijd Stenenkamerplas op gewicht.

10 deelnemers vissen mee aan de individuele wedstrijd op gewicht aan de Stenenkamerplas. Prachtig weer met een klein briesje richting de A2. Maar hoe krijg je nu gewicht in je net? Theo was spekkoper en winnaar met een brasem van zeker 3 kilo.

Ergens moet er toch een grote brasem, karper of zeelt gevangen worden in de gegeven tijd. En er was zeelt aangehaakt bij Jan bleek bij het wegen. Maarrrrr helaas en jammer genoeg losgeraakt. Haakje te klein.

Het opscheppen kan beginnen:
Achter het lelieblad zat kleine voorn. Postzegelformaat. En een redelijk bliekske. Mijn buurman was er ook mee bezig. Prestatie van Frans om zo 900 gram te vangen! Voor mij dood of de gladiolen.
Onwezenlijk om die ferme beet te zien aan m'n feeder met mais aan de hair. Resultaat een oude bewoner van de plas die later meer dan 3 kilo bleek te wegen. Ad, bedankt voor de foto!

Datum (en tijd) Zondag 02-09-2018 08:30 uur t/m zondag 02-09-2018 12:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Vrijdag 31-08-2018
Inschrijfgeld €5,00
Lidmaatschap vereist
Plaats Hintham
Stenenkamerplas
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Heren, dames, junioren, kinderen

loten om 7.30 uur
Vissen op gewicht. Op gewicht? Ja, op gewicht!!

Organisator(en) HSV Vrolijke Vissers