Vergunningen

Lees voor de verlenging van de vispapieren het nieuwsbericht op de home-pagina. Deze verlenging wordt door Sportvisserij Nederland uitgevoerd.

Wil je lid worden? Dat kan en lees dan eerst alsjeblieft aandachtig op deze pagina hoe!

Alleen leden kunnen op onze viswateren vissen. We hebben geen dagkaarten of andere arrangementen.

Nachtvergunningen
Door de ALV is hier een limiet van 100 stuks aan gekoppeld. Vanaf 2022 worden deze door de vereniging zelf verstrekt. Kosten 15 €. Er is een recht op verlenging later aan het einde van het jaar. Wordt er niet verlengd dan komt de eerste in een wachtrij hiervoor in aanmerking.

Ga er van uit dat voor nieuwe leden een nachtvispas niet meteen mogelijk is. Nachtvissen kan alleen i.c.m. met onze nachtvispas. Kosten 15 €. In tegenstelling tot de Vispas is deze NIET online te bestellen.

Met 3 hengels vissen mag iedereen op onze wateren, daar is geen extra pas voor nodig.
Bestel je online een nachtvis e/o 3de hengel zegel, dan geeft deze je alleen het recht om op landelijk ingebrachte wateren van SVN te vissen, dus NIET op onze wateren.
Er is een wachtlijst voor het verkrijgen van onze nachtvispas, je kunt je hiervoor aanmelden door ons een mail te sturen. Vermeld dan je e-mailadres en 06 nummer.
Je mag je aanmelden zonder eerst een lidmaatschap af te sluiten. Hou er rekening mee dat het meerdere jaren kan duren

Je hebt nodig:
- de landelijke vispas van onze vereniging. In heel Nederland geldig! Je bent verplicht deze bij
   je te hebben.
- de nachtvergunning wanneer je 's nachts wilt vissen op onze wateren. We verstrekken er
  100 per jaar maximaal met recht op verlenging elk jaar.
- het boekje met landelijke viswateren. Dat kan ook in plaats daarvan op je telefoon.

Dit voor onderstaande tarieven. Met een nachtvergunning zijn de kosten voor een volwassene dus 51 €.

Je kunt online een vispas aanvragen

Leeftijd op 1 januari

Kosten €

Inschrijfkosten €

Vanaf 18 jaar

Vanaf 14 tot 18 jaar

Tot 14 jaar

Dubbele afdracht
Ben je al bij een andere vereniging lid dan kun je bij Sportvisserij Nederland een gedeelte van de contributie terugvragen. Je hoeft maar eenmaal de landelijke afdracht te betalen. Klik op de link voor het formulier.

Vul op je inschrijfformulier wel dezelfde gegevens in zoals ze op je hoofdvispas staan.

Let op!
Het inschrijfformulier is een tijdelijke vergunning en is 4 weken vanaf de inschrijfdatum geldig. Je moet dit formulier zo spoedig mogelijk opsturen naar Sportvisserij Nederland en dan pas ontvang je de vispas van onze vereniging en ben je definitief lid. Het niet opsturen kan bij controle gevolgen hebben. Tevens moet je je opnieuw inschrijven om weer lid te worden.