Contributie

Donderdag, 21 september 2023

Bericht van voorgenomen contributieverhoging

Beste Vrolijke Visser,

Helaas zijn we door stijgende kosten genoodzaakt om voor het eerst in heel lange tijd de contributie een klein beetje te verhogen. We zijn nu financieel gezond en willen dit ook graag blijven zodat we investeringen in aanleg en onderhoud van de visstekken kunnen blijven doen.

Deze verhoging geldt voor het visjaar 2024 en zal bij afgifte van automatische incasso nog dit jaar geïncasseerd worden door Sportvisserij Nederland.

De kosten voor een lidmaatschap zullen daarmee als volgt zijn:

Senior lid  32,50 euro
 Extra Vispas 15,50 euro
 Jeugd Vispas  blijft 10 euro

De verhoging voor volwassen is met 2,50 euro in onze ogen bescheiden en alleen bedoelt om de stijgende kosten te dekken, niet om extra inkomsten te genereren.

Daarnaast hebben we besloten om de kosten van onze nachtvispas te verhogen en voor de Rosmalense Plas een bootvergunning in het leven te roepen. Let op, de bootvergunning is alleen van toepassing voor karpervissers. Heb je een andere visdiscipline, dan mag je gewoon zonder extra vergunning een boot op de Rosmalense Plas gebruiken.

De kosten zijn als volgt:

Nachtvispas 25,- euro per jaar
 Bootvergunning  15,- euro per jaar

Voor vragen of opmerkingen zijn we natuurlijk via de gebruikelijke kanalen bereikbaar.

Met vriendelijke groeten

Het Bestuur