Uitleg Ledenadministratie

Verlenging visdocumenten
Elk jaar worden bij elke hengelsportvereniging de visdocumenten verlengd. Dit wordt bij ons verzorgd door Sportvisserij Nederland. De vispas kan na betaling voor het volgend jaar weer door de leden verkregen worden.

De nachtvispassen worden aan het eind van het jaar door de vereniging zelf verlengt. Let op de aankondigingen op de website en Facebook. Is er geen verlenging dan komt de eerste in de wachtrij aan de beurt, enz. enz.

1 Oktober
Vanaf 1 oktober wordt door SVN de administratie voorbereid voor het volgend jaar. Opzeggingen dienen dan ook vóór deze datum opgegeven worden. Gebeurt dit later dan geeft dit rompslomp en extra kosten.

Behalve voor leden die een automatische incasso verleenden.
Eind november worden de facturen met accept-giro naar u toegestuurd. Betaalt u snel dan ontvangt u de documenten nog voor 1 januari van het volgend jaar. Bent u later met betalen dan ontvangt u de vispas met toebehoren later in het volgend jaar. Er kunnen later nog twee herinneringen ontvangen worden.

Voorkom dus gedoe en verleen een automatische incasso.

Adreswijzigingen
We stellen het op prijs dat u deze doorgeeft via de volgende e-mailmodule.aan Sportvisserij Nederland

Opzeggingen
Jammer dat u zich zou afmelden, maar dat kan via een zelfde bericht aan Sportvisserij Nederland

Vragen
Voor vragen staat het bestuur altijd open. Doe dit dan met een bericht aan het bestuur.