Vergunningen

Lees voor de verlenging van de vispapieren het nieuwsbericht op de home-pagina. Deze verlenging wordt door Sportvisserij Nederland uitgevoerd.

Wil je lid worden? Dat kan en lees dan eerst alsjeblieft aandachtig op deze pagina hoe!

Alleen leden kunnen op onze viswateren vissen. We hebben geen dagkaarten of andere arrangementen.

Nachtvergunningen
Door de ALV is hier een limiet van 100 stuks aan gekoppeld. Vanaf 2022 worden deze door de vereniging zelf verstrekt. Er is een verlenging later in het jaar mogelijk. Wordt er niet verlengd dan komt de eerste in een wachtrij hiervoor in aanmerking.

Ga er van uit dat voor nieuwe leden een nachtvispas niet meteen mogelijk is. Wel kun je een verzoek indienen voor de wachtrij.

Je hebt nodig:
- de landelijke vispas van onze vereniging. In heel Nederland geldig!
- de nachtvergunning wanneer je 's nachts wilt vissen op onze wateren. We verstrekken er 100 per jaar maximaal.
- het boekje met landelijke viswateren. Dat kan ook in plaats daarvan op je telefoon. Samen met de vispas
  ben je verplicht deze bij je te hebben.

Dit voor onderstaande tarieven. Met een nachtvergunning zijn de kosten voor een volwassene dus 51 €.

Je kunt online een vispas aanvragen
.

Leeftijd op 1 januari

Kosten €

Inschrijfkosten €

Vanaf 18 jaar

Vanaf 14 tot 18 jaar

Tot 14 jaar

Dubbele afdracht
Ben je al bij een andere vereniging lid dan kun je bij Sportvisserij Nederland een gedeelte van de contributie terugvragen. Je hoeft maar eenmaal de landelijke afdracht te betalen. Klik op de link voor het formulier.
Vul op je inschrijfformulier wel dezelfde gegevens in zoals ze op je hoofdvispas staan.

Let op!
Het inschrijfformulier is een tijdelijke vergunning en is 4 weken vanaf de inschrijfdatum geldig. Je moet dit formulier zo spoedig mogelijk opsturen naar Sportvisserij Nederland en dan pas ontvang je de vispas van onze vereniging en ben je definitief lid. Het niet opsturen kan bij controle gevolgen hebben. Tevens moet je je opnieuw inschrijven om weer lid te worden.