Vangsten

Op deze pagina vindt u grote, spectaculaire en bijzondere vangsten van onze leden. Heeft u een bijzondere vangst gedaan en wilt u ook op deze pagina? Stuur dan een e-mail met foto en gegevens van u en de vangst naar het bestuur en uw vangst zal zo snel mogelijk geplaatst worden.
Jan Verschuur, Zaterdag 09-05-09, Stenenkamerplas
Ik vis op de karper met de FEEDER manier. Na eerst twee hele mooie en grote brasems te hebben gevangen was het na een uurtje of drie zover . Een pracht aanbeet, hij ging er als de brandweer van door. Na ongeveer 30 min. lag hij op mijn mattje ,na het wegen[25 pond] Kon deze hele mooie schubkarper,retour het water in.
Jan van de Wiel ving deze barbeel aan de Maas, ter hoogte van 't Wild. Deze bijzondere vangst was 58 cm lang en woog 2600 gram. Deze vangst bevestigt wederom dat het water van de Maas steeds schoner wordt. Wij feliciteren Jan met deze bijzondere vangst

Frans Kuijpers schreef op 10 sept. 2009: Nog behoorlijk moeten werken vanmorgen aan de Empelse plas: Een mooie zeelt, ongeveer 55 cm!

Ingezonden door Ingeborg Charmant. Gevangen door VV lid Peter Charmant. Lokatie: 't Lisje op 23-9 2007, lengte: ± 80 cm, Gewicht: ± 30 pond

Eric van Lent stuurde ons een e-mailtje met foto: Gevangen aan de Rosmalense plas bij De Postiljon met de feeder en voerkorfje door Jan van Lijssel ,
een grote baars van 42 cm.
Ook aan de Dieze op de zelfde dag een pracht zeelt, louw, doktersvis, muithond, groene karper van 53 cm door Jan van Venrooij Er worden grotere gevangen, maar stuur eerst maar eens een foto op! Voor nu ving ik zelf een brasem van 2,2 kg. Lengte 64 cm aan de Dieze.

Paul Derbyshire:
Vandaag gevangen (zondag 4 oktober 2009) op de Stenenkamerplas. 14.5 kilo (29 pond). Is nu mijn nieuwe ‘personal best’ J

En dan de zeelt van Patrick vd Crey gevangen tijdens de jeugdwedstrijd 2006.Hij stuurde ons het volgende mailtje:
Ik heb een zeelt van 47cm gevangen aan de meesterbroerensingel in hintham.
groetjes Patrick van Creij.