Koppelwedstrijd Rosmalense Plas

Elf deelnemende koppels ontvingen bij de loting hun plek ergens rond de plas. We konden ons redelijk droog installeren en dat het natter zou worden was wel duidelijk.

En de eeuwige keuze welke hengels te gebruiken. Voorn zit er vaak wel, maar is er genoeg gewicht te vangen met de vaste hengel? Brasem kan ook, maar dan kan het lang wachten worden met de feeder.

René had meer dan 80 vissen gevangen. Op zich een prestatie, maar helaas zonder grote brasem er bij. En er waren gaandeweg al berichten over veel meer gevangen brasem. Gert-Jan kon een behoorlijk aantal binnenhalen en samen met zijn maat Eric was er een mooi gewicht bereikt. Gert-Jan en Eric gefeliciteerd met meer dan 18 kilo!

Datum (en tijd) Zondag 18-08-2019 08:00 uur t/m zondag 18-08-2019 13:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Vrijdag 16-08-2019